poniedziałek, 7 października 2013

Wakacje z AdSense

W tym poście chce się z wami podzielić tym jak spędziłem wakacje, tym jak udało mi się je sfinansować z programu AdSense. Chcę wam pokazać że   można. Że każdy może zarobić w sieci siedząc w domu czy na basenie czy gdziekolwiek na świecie. 

Pozwolę każdemu pojąć wiedzę o tym jak zarobić w sieci w zamian za umieszczenie mojej jednostki reklamowej na Twojej stronie.

Musisz pamiętać o tym że im więcej możesz zainwestować w swoje strony tym mniej musisz pracować.
  1. Jeśli możesz zainwestować 30 zł dziennie wystarczy ci 20 minut pracy dziennie
  2. Jeżeli masz tylko 15 złotych dziennie na inwestycję potrzebujesz godziny dziennie
  3. Jeśli nie masz pieniędzy, lub po prostu masz dużo czasu to będziesz pracował 5 godzin dziennie
Pieniędzy które wydajesz na inwestycje nie dajesz ich mnie, będę podsyłał ci linki z aukcjami które są niezbędne by strona którą zbudujesz z moją pomocą będzie atrakcyjna dla wyszukiwarek. Dowiesz się jak przygotować tekst by dodatkowo uatrakcyjnić swoją stronę.
Strona powstanie w języku polskim i angielskim, dowiesz się jak ją pozycjonować. Przekonasz się jak wygląda radość z pierwszych gości na stronie i z pierwszych pieniędzy na koncie.


Poniżej kilka zdjęć z moich wakacji - zarobiłem na nie oczywiście w sieci.
Zarobki w sieci dają niezależność chcesz jechać jedziesz, a pracę zabierasz ze sobą w dowolne miejsce na świecie.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz